Sunday, February 1, 2009

Penulis adalah...??

Seorang aweks bercerita tentang dirinya kepada dirinya sendiri didepan cermin.. perbualan nya dan dirinya kedengaran seperti berikut..
  • Aku org Kedah..sapa penah smpai kat Kedah mesti tau salah satu daerah kat Kedah ni, PenDaNg..
  • Aku baru tamat pengajian..kat mn??politeknik je..Diploma in Accountancy..politeknik aku kat tempat plg bnyak taman sayur..Taman Bayam,Taman Sawi,Taman Kobis,Taman Selasih,Taman Lobak & DLL..hihi..
  • Family plk..aku adalah 4/5 org abg(2),kakak n adik..mak n ayah.aku ada 12 org nephews.
  • aku bnyak pets..aku ada kucing(9)..itik(8)..ayam(1)..ikan(da mati)..coming soon aku nk cari hamster,sugar glider n kura2..so aku ni susah la sket kalo nk p mn2 sbb xda org nk tgokkan hewan peliharaan aku nih..cm org tua2 pun ada..sib bek aku ni dok kg.
  • part ni mesti nk cita jgk..apa lg kalo bukan ♥::beads in my life::♥..aku suka menjahit..jahit apa lg,mcm2la..manik terutamanya.dan..aku jgk ada la penah amek upah menjahit baju pensyarah aku, kwn2 kakak2 aku.tp bila da abis stdy ni mjahit baju kwn2 kak aku je la.Org yg dh bkeja ni tiap bln bt baju baru n yg pastinya grand2 gitu.
  • aku suka mkn coklat,ice cream n tgok kartun..
  • Part nk berkawan dgn org plk aku nih mmg pyh sket la kalo nk gaduh ngn kwn ni..sat2 tu besala kan..tp part nih aku rasa bleh kot kalo nk cita dlm satu entry len plk..
  • Barang2 aku xbanyak..kalo nk pindah rasanya pkai moto pun buleh.hihi..aku cuma ada henfon,laptop,n berokband je.sapa nk kwn ngn aku pndang harta mmg ni je la ada pun..sob..sob..
  • Fesyen plk aku suka tgok dlm dara.com..tp xslalu aku pkai ikut mcm dlm majalah tu(stg nmpak mcm anak Dato' plk)..ukur baju dibadan sendiri la.bab2 tudung ni ikut mood jgk.kalo rajin melilit, pkai pelik2,kalo xrajin pkai jgk tudung tp pkai yg segera la.selalunya xrajin la.aku xsuka tudung syria yg ada klip tu..muka nmpak cam bawang je kalo pkai..ahaks!!Sory..bg aku je la.kalo sapa2 suka pkai,silakan..
  • talking bout ♥...oppss!! (content not available)
  • Aku rasa aku suka msak..tmbah2 ari cuti..suka masak je tp xmkn sgt pun..aku ngn cousin aku ska bt biskut,kek,kuih2 apa2..saja2 bt..bkn nk mkn sgt pun..
  • Rasanya tu je kot..kalo ada lg yg tertinggal nnt2 aku update!!


No comments:

Post a Comment