Friday, February 11, 2011

Kisah Rool & Wan



Pada satu hari, ada la 2 orang sahabat ni naik kereta..Keta tu di pandu dengan lajunya..setibanya di satu Traffic Light,kelihatan lampu merah menyala..
si pemandu ni dengan selambernya memecut dgn laju tanpa menghiraukan lampu merah td..kawan kat sebelah dia cemas gila lalu bertanya, " weh wan..ang ni gila ka apa? xnampak ka lampu merah td?!!"
Wan pun jawab.." Lex r Rool..abang aku selalu buat camtu,"

Selang beberapa kilometer keta ni sampai la plk ka
t traffic light merah lagi..Tanpa segan silu si wan ni pecut lagi skali..Rool lagi la kecut perut(mamat ni mmg skema..)dia pun marah la wan " Lagi skali ang buat camtu aku nk turun kalo x aku bgtau mak aku!!"

Wan selamber jawab lagi sekali.."jangan takut..abang aku slalu buat"
Selang beberapa kilometer..keta toyota caldina ni sampai lagi kali ni traffic light hijau. Secara mengejut wat tekan brek,"SKREEEEEEEEETTT....."

Rool pun apa la, " Wei wan..ang dh gila ke? kan lampu hijau tu "

Nak tau si Wan ni jawab apa.." aku takut abang aku akan lalu jalan satu lagi.."
kuang3

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tekan g link dya truih ka?awak ni suka cita pa?

    ReplyDelete
  3. seyes beb!!!benda ni terjadik dah pas ang tuleh....aku pa lg..dgn nada bergini : pergghhh....wan....kuat kowt bunyi power slide ang...

    ReplyDelete